Riskit tuovat elämään makua

keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

DesuCon #2

Ylihuomenna lähtö coniin, 243 km ja 3h 24min + mulla eka matka bussilla Poriin ~ 1h. jEEEEEau kun tulee jännä reissu. Aivan, miten mun cossini laita? :oooo


VALMISTA :


1. Siivet, jotka on tehty lasten keijusiipien pohjalta. :D





2. Kengät, jotka pikkusisko anteliaasti osti mulle kolme vuotta sitten kirppikseltä. :3 Ihanuudet mahtuu vie mun jalkaan, ja aidot Vagabondit.
 



3. Peruukki, joka tuli Hongkongista asti alle kahdessa viikossa. Pituutta on metrin verran.





4. Hattu, joka juuri hetki sitten saavutti valmiustilan. Noita pupunkorvia olin tänään aurinkoisen sään aikana ompelemassa rannalla. En raahannut sinne ompelukonetta, ja nyt me tekniikkasukupolvi mietimme miten se oli sitten mahdollista. Tämä on koottu pahvista, liimasta ja kankaasta ja on jäätävän kokoinen. :)





 KESKEN :


1. Hame, joka on täysin hutiloitua jälkeä. :D Sitä pitää vie lyhentää ja siisitä tuo reuna, sittenhän se valmis ois.

 



2. Rannekkeet, vielä puuttuu 3 vekkihirviötä + niiden kiinnitys. Näiden kanssa olen jo kerran mennyt metsään, joten nyt ei ole varaa epäonnistua. O_O





3.Vyö, kirpparilta, ja tästä tarttin tuon ympyräsoljen. Farkku lähtee timbuktuun ja väriksi muuttuu punainen. Easy?






Sitten meille on tullut tämmöisiä:
  Niihin palataan myöhemmin.

2 kommenttia:

Sarisu kirjoitti...

Näyttää lupaavalta :) Ihana tuo hattu! en malta odottaa että nähdään desussa haluun sit tein cosseista kuvia! :) mä tuunkin myös jo perjantaina! :)

katkarapusalaatti kirjoitti...

OOOO MAHTAVAA!! :) ihanaa nähdä sinua tämän viikon tauon jälkeen. :D