Riskit tuovat elämään makua

sunnuntai 22. heinäkuuta 2012

it's so easy when everybody tries to please me

Mä ostin joululomalla kirjan nimeltään: SLASH. :D Kuten arvata saattaa, se oli Slashin elämänkerta, mutta keskittyi GNR ja musaan kumminkin suurimman osan ajasta. Siitä asti oon kuunnellut enemmän gunnareita ja niiden koko tuotanto on avautunut mulle paljon laajemmin kun tietää kappaleiden taustoja. Sekä mulle tulee tosi sivistynyt olo kun osaan kommentoida ja kertoa jotain random taustatietoa kappaleesta jos jossain tulee joskus puheeksi jonkun tai joidenkin kanssa. :D

Kyseinen kirja oli tosi hyvin ja mielenkiintoisesti kerrottu, tosin lopetin siihen lukemisen kun GNR hajosi ja alettiin kertoa perheenperustamis soopaa yms.

Sitten kun tun olin saanut luettua ostin Axl Rosen näkökulmasta kerrotun kirjan GNR:ta. Se on ollut tylsä! Alussa kerrottiin sen lapsuudesta mutta sitten se on mennyt vähän teknisemmäksi ja tylsäksi. Ostin sen puol vuotta sitten ja luettu 100 sivua? :D Ja mulla on vieläpä viimekesänä ostettu Nikki Sixxin kirja kesken. Hyvä että nyt muistin.

Vielä Axl:n kirjasta, niin olen mie siitäkin saanut revittyä hyvää random taustatietoa irti.
Niinja ostin sen koska halusin jotain päiväkirjatyyppistä selontekoa Axl:n öööö..... äkkipikaisuudesta? Sana hukassa, mut asia tuli selväksi. :3

Olen ehkä sanonut, mutta oo hulluna tähän videoon. x____x ♥ 






mulla ei ole aavistustakaan miksi kirjoitin tämän. (((((:



557032_503699109657298_521495057_n_large252783_395012540555625_1476034318_n_large

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

tekis kas mieli lukee se Slashin kirja, voisin joskus ehkäpä lainata sulta sitä? :) ja heroiini päiväkirja
on pirun hyvä mun mielestä ainaki!

katkarapusalaatti kirjoitti...

Innolla mie sitä heroiinipäiväkirjaa eka luin, mut siitten siihen vaan jotenkin turtui. :d Kyllä saat lainata sitä kun nii kivasti kysyit. :D

Miia kirjoitti...

Ompa sulla kivannäkösiä kuvia ja hyvälaatusia! Jään ihan lukemaan!:)

http://californiankaduilla.blogspot.fi/

katkarapusalaatti kirjoitti...

JEE kiitos!! :3