Riskit tuovat elämään makua

lauantai 4. elokuuta 2012

i love to make people stare

oon tuhoton korujen käyttäjä ja keräilijä, joten pakko esitellä mun parhaimipiani. :D mulla on aina joku koru kaulassa, rannekoruja kädessä ja luokkasormus sormessa. vakiovarustus. siksi musta onkin ihanaa kun välillä voin ostaa kalliin korun kun tiedän että se tulee käyttöön eikä kaapin pohjalle. :]




SITTEN mulla on suunitelmia tuleviin postauksiin ja tuleviin tekemisiin ja videoihin ja kirjoitan ne ylös jotta muistaisin ne....

eli.
Olen tuottamassa tyypillistä päivän asu-postausta, tosin kerään niitä kuvia eka paljon ja sitten lyön ne yhteen. Koska teitä kaikkia varmasti kiinnostaa miten tälläinen tavallisuudenpelosta kärsivä pukeutuu. :--D

Huonetta oon sisustanut uudestaan, joten sitä pääsette ihailemaan. mm. uutta tapettia seinään ja alttaria. ;3

Videoita, mulla on yksi stop motion leffa tekeillä, mutta se on ollut pitempi projekti koska täytyy muokata yli 600 kuvaa yksitellen ja ihanaisella movie makerilla ne koota. YAY toivottavasti siitä tulis hyvä. Tänään voisin sitä tehdä kun on ollut vähän jäissä koko kuvien muokkaus.

Tänään ja huomenna suunnittelen koreografian (!!) ja sitten tanssin sitä eri paikoissa ja niistä kokoan toivottavasti kivan ja onnistuneen videon. :D

Sitten mulla on yksi haaste tulossa itselleni. Liittyen ostamaani Näytä Miten - kirjaan.

Jaja tänään pääsen kuvailemaan keikalle. Tosin olen huono keikkakuvailija joten saattaa jäädä kuvat miinukselle. Se sitten nähdään.

Kiitos että sain avautua!

1 kommentti:

Sarisu kirjoitti...

Siis sulla on niin ihania ja persoonallisia koruja! <3__<3
Aww toi donitsi tekis mieli syödä se! :3 Ja toi avain on niin hirmunätti!