Riskit tuovat elämään makua

maanantai 10. syyskuuta 2012

Liu'utaan taivaalla ja nähdään Maa






                      Mulla on matkustusta: 21. päivä tätä kuuta lähdetään pienelle Lontoon seikkailulle, JA.

En tiedä miten mulle on kertynyt näin hirveästi hyvää karmaa kun hyviä juttuja tulee joka puolelta.
Mä lähden myös SAKSAAN VIIKOKSI! Mein koulun Saksan vaihtoryhmässä oli kaksi vapaata paikkaa ja onnistuin saamaan sen toisen. Eikä mun tartte edes majoittaa Saksasta tulevaa oppilasta, vaan vain nauttia reissusta sinne päin. :) Mukavaa, eikös vain?

Muuta matkustustekemistäkin on : Pitää kirjoittaa hakemus yhdelle järjestölle jotta ne valitsisivat mut ja lähettäisivät Italiaan neljäksi viikoksi + Olen sukumme matkakomissiossa, ja tehtävänäni on tutkia lentoja/hotelleja Italiassa, Espanjassa, Portugalissa ja Kreikassa. :3
Ideana olisi lähteä serkun ja tämän lasten, tätini sekä äidin ja siskon kanssa ens kesän alussa viikon matkalle.

Toistan, mitä oon tehnyt ansaitakseni näin hyvän onnen?

Ei kommentteja: