Riskit tuovat elämään makua

lauantai 2. maaliskuuta 2013

Pumpulipilvien päällä kun uinuisi

Hei te kaikki ketkä ette ole mun FB kavereita, väsäsin eilen isän kanssa verhosydeemin mun sängun ympärille suojelemaan mun untani!
Se toi heti uutta ilmettä mun huoneeseeni ja olen enemmän kuin tyytyväinen. Hyppään vaan sänkyyn ja vedän verhot kiinni niin olen omassa sänkymaailmassani turvassa ja voin suunnitella juttujani.

 
Sain muuten uuden koneen, imac tuli ostettua ja tyytyväinen olen ollut! Ihan nopeesti tätä oppi käyttämään ja kikkailemaan. iMovie on tietenkin paljon parempi kuin windowsin moviemaker... minä kun en maksullisia videonmukkausjuttuja harrasta. :D

1 kommentti:

Venla kirjoitti...

Oi, miten ihana ja kaunis blogi! Ja aivan ihana huone, tommonen prinsessahuntu♥ Minäki halluun! :)