Riskit tuovat elämään makua

keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

Cossipaniikki

MITÄ mä cossaan? o_o haluaisin toteuttaa ne kaikki mutta aika conissa on rajallinen, dislike! Mikä noista on paras? Kommenttia kommenttia

Vaihtoehdot:

1. Meroko (Full Moon o Sagashite)



+ naisellinen
+ helppo toteuttaa
+ peruukki katottuna
+ olen lukenut full moonin

- pitää esitellä mahaa
- ei ihan sellaista mitä haen


2. Gamzee (Homestuck)


(oi kyllä, mie sain ITSE selville ketä tää on! ^^ yleensä olen laiska ja kysyn kaverilta, kuten tässäkin tapauksessa aluksi kerkisin mutta sitten löysinkin jo hahmon. YAY)

+ naurettavan helppo toteuttaa
+ pelottava
+ cool
+ peruukki on

- paita ei istu naisellisuuteni tähden
- ei ihan sitä mitä haen vieläkään
- en ole katsonut/lukenut/jtn homestuckia


3. Kasvoton (Henkien kätkemä)



+ en usko että kukaan muu cossaa
+ helppo tehdä
+ ihmiset ottaa kuvia (huomioooo-)

- mua ei näy sieltä


4. Oma asu (koska mikään ei miellytä täysin)

+ vapaat kädet
+ hyvä fiilis olla siinä

- kukaan ei tunnista

KERTOKAA MIELIPITEENNE !! Kiitoos ♥
MINÄ! Meroko-inspiration 

6 kommenttia:

Eimi S kirjoitti...

kasvoton kasvoton! voit hortoilla randomisti ympäri paikkoja ja peläytellä ihmisiä. + ne kuvat !

Sarisu kirjoitti...

Kasvoton tai Meroko! :) Meroko on tosi nätti ja ihan suht helppo tehdä. :> Kasvoton.. niin kukaan e nää sua sieltä ja vaikea varmaan olla siellä kauan kun hankalaa ja niin :D

Katoitko niitä ideoita mitä laitettiin sulla?

Terhi kirjoitti...

Tuo Gamzee! :D se on siistin näköne :DD

katkarapusalaatti kirjoitti...

Päädyin Merokoon, mut sekin on vähän vie tappelua äidin kanssa. :D Tein juuri powerpoint esityksen jossa todistan ettei kaikki sitä cossaavat näytä prostituoiduilta. :d Se ei mun tarkoitus tosiaankaan ole.
Mut jos mulla aikaa riittää niin voisin tehdä kasvottomankin.

Sarisu: Yes, mie katoin niitä mut ei niist mikään oikee iskenyt. Johtuu varmaan siitä ettei tie niistä hahmoista yhtää enempää.

Unknown kirjoitti...

aivan ihana blogi sulla :) tykkään kans kamalasti sun tyylistä ;D

♥ leave-world.blogspot.com

katkarapusalaatti kirjoitti...

Kiitos kiitos! :)