Riskit tuovat elämään makua

lauantai 25. helmikuuta 2012

they're taking the hobbits to isengard

miksi täytyy säästää? ja miksi mulle ei tule palkkaa joka kuukausi kuin 40 euroa? pitäisi nyt iloisesti tehdä päätös tuhlaanko 65 euroa, 137 euroa, enemmän vai en yhtään? HMMM. mitä sillä siis saisi :::




tuo korsetti mun on melkeinpä ostettava, koska olen suunnitellut sitä jo peräti 3 kesää ja koska haluaisin alkaa näyttää jopa naiselta. (wow mie myönsin sen O---O) tuo huppari koska tartten jotain uutta ja naisellista (naisellisen siitä tekee tuo pinkki väri jota ei ikinä ole nähty minun vaatekaapissani).

~hetki kului~

lyhyen neuvottelun  jälkeen sain hupparin ja korsetin satasella. YAAAY nyt tosin toivon että ne on huonot niin voin palauttaa ne, saan rahat takasin ja voin ostaa jotain parempaa. :D noiden lisäksi mulle tilattiin reppu, sekin iron fistiä:

aattelin vaihtaa reppuun koska laukusta menee kertakaikkiaan hartiat ihan muussiksi. ainut ehto mun repulle on, että siinä on niin pitkät hihnat että se menee perseen yli. ahistaa turhaan sellaset jotka jää just tollee noin ylös. D: ^ niija toivottavasti mun kirjat mahtuu siihen heh.

käteistä 7,50 euroo. heitän ne säästöpossuun tasoittamaan tota rahakatoa.

ah tätä materialismionnea. auttaa aina pahaan oloon. ♥

PS. kävin pikavisiitillä kööpenhaminassa, siitä reissusta tulossa kuvia.

Ei kommentteja: